1973'te Beyrut, Lübnan'da doğdu. Beyrut ve Paris'te yaşıyor ve çalışıyor.
Serge Najjar'ın fotoğrafa yaklaşımı sezgiseldir. Modern ve çağdaş sanata olan tutkusundan kaynaklanır. Kazimir Malevich'in “Architectons”ı, Josef Albers'in soyut kompozisyonları, Robert Mangold ve Ellsworth Kelly ve ayrıca Aurélie Nemours, Frank Stella ve Sol LeWitt, Serge Najjar'ın referansları arasında sayılabilir. Rus avangardının ve özellikle Alexander Rodchenko'nun grafik yaklaşımı, Najjar'ın ilgisini kariyerinin başlarında yakalar: İmajın şifresini çözmek ve onun inşası, gelecekteki çabalarının yapısına rehberlik edecektir. Her zaman şehrin karşı yakasında yürüyen fotoğrafçı, alışılmadık açılardan bakıldığında gerçeküstü figürler gibi görünen mimariyi, yüzeyleri ve “sıradan” şekilleri takip eder. İnce bir çizgi serisinde Najjar, Beyrut’ta yaşanan inşaat çılgınlığına mimari içinde gözüne kestirdiği işçilerin görüntüleri üzerinden yaklaşmaktadır.